2009年8月5日星期三

I HATE HATE HER HATE HER SO SO SO MUCH
I HATE HATE HER HATE HER SO SO SO MUCH
我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她
我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她
I HATE HATE HER HATE HER SO SO SO MUCH
I HATE HETE HER HATE HER SO SO SO MUCH
我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她
我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她
I HATE HATE HER HATE HER SO SO SO MUCH
I HATE HATE HER HATE HER SO SO SO MUCH
我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她
我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她 我恨她

没有评论:

发表评论